Mere tegneserieråd!

Det er mig, der snakker (i DR2s Deadline). Og her er Politikens reportage fra Dansk Tegneserieråds stiftende generalforsamling.

Nu hvor jeg er blevet formand, har jeg bestemt, at det også er mig, der er Over Floden borgmester på tegnestuen. Sådan er det.

/tt–

4 Responses to “Mere tegneserieråd!”


  1. 1 Johan F. Krarup marts 29, 2009 kl. 07:46

    Ja ja, den er go med dig!
    JFK

  2. 2 Miwer marts 29, 2009 kl. 10:32

    Så må hr. borgmesteren huske at komme til kaffe hos Miwer og Rosa.
    Det er sådan en lille tradition vi har. Og denne gang tager vi billeder.

  3. 3 Søren marts 30, 2009 kl. 10:11

    dér hvor hvor borgmesteren hiver kæmpe-tegneserien frem, ren comedy-gold!

  4. 4 Ralu april 12, 2009 kl. 14:21

    :)))jeg vil siger:tillykke
    someone must fight to put this on the right place,from the ”art-corner”where comics and illustration in general are sadly nowdays


Skriv et svar

Over Floden HQ

overflodenx

Fahrenheit Corner


