BATMAN 70: Mårdøn Smet


Mårdøns (skandaløse!) illustration er udført på et Schoeller Durex 180 gr. A3 papir, tegnet med tusch af mærket Pelikan, og så har han i ånden fra det 20. århundrede puttet lidt retteblæk på hist og her. Originalen kan ses her, og købes urimeligt billigt for kun kr. 1400,-. Er du interesseret (selvfølgelig er du det, det er jo en BATMAN-tegning), så skriv til overfloden @ overfloden punktum dk.

Batman©DC Comics

Og så har ophavsmanden en lille apologi:

Undskyld!

Det er sjældent forekommende, men hænder dog fra tid til anden, at man som tegner, jeg mener RIGTIG tegner, kommer til at skamme sig over en ting man har lavet, den være sig nok så lille, man vil måske være tilbøjelig til at kalde den ubetydelig, en småting… og så alligevel! Jeg kan ikke sidde det overhørigt, at det forholder sig netop sådan med herværende Batman jubilæums tegning, men hvor beskæmmende det end må være, står jeg ved det jeg har gjort, det er nu min måde at gøre tingene på. Skam i livet har jeg, men også stolthed.

Der skal derfor lyde en uforbeholden undskyldning herfra, for nævnte tegning. Det forholder sig nemlig således, at min hensigt var, at det skulle være dejlige Waage Sandø, som vi vel alle husker fra sin rolle som IT i Rejseholdet, der skulle bappe Batman på tegningen, men nej. Jeg havde glemt mit reference materiale derhjemme da tegningen skulle laves, og doven som jeg var snød jeg, og tegnede en herre med kasketten trukket godt ned over øjnene i stedet, et amatøragtigt træk som hverken er Waage eller Batman værdigt. Derfor – undskyld igen for at spilde gode menneskers tid med amatørisme. Jeg ved selv intet værre end netop det!

Udover det er det jo en fin lille tegning det her. Der bliver gylpet gren så spermen fyger om ørerne, og kun fantasien sætter grænser for hvilket hårdhændet analt såvel som oralt scenarie der er gået forud. Det må være noget med at kneppe, det er så sikkert som amen i kirken, ja, og så noget med at stimulere endetarmsåbningen med en knyttet næve… men hør mig, her sidder jeg og snakker, helt for mig selv, mutters alene. Sikke noget pjat!

Er der nogen derude…?

– Mårdøn

7 Responses to “BATMAN 70: Mårdøn Smet”


  1. 1 D-Cay april 12, 2009 kl. 09:14

    Yep – jeg har røde øre…flagermuseøre…

    Respekt for professionalismen – selv om jeg ikke selv sad og tænkte: ” Det LIGNER Waage – men jeg kan sgutte se det for kasketten…”

  2. 2 veloura.yolasite.com juli 19, 2013 kl. 05:30

    Your mode of explaining the whole thing in this post is actually good, every one be capable of effortlessly know it, Thanks a lot.

  3. 3 http://www.Demiurgestudios.com juli 26, 2013 kl. 10:32

    hey there and thank you for your info – I have
    certainly picked up something new from right here.
    I did however expertise several technical issues using this website, as
    I experienced to reload the web site many times previous to I could get it to load properly.
    I had been wondering if your hosting is OK? Not
    that I’m complaining, but sluggish loading instances times will sometimes affect your placement in google and could damage your high-quality score if advertising and marketing with Adwords. Anyway I’m adding this RSS to my email and could look
    out for a lot more of your respective intriguing content.

    Ensure that you update this again very soon.

  4. 4 herbal diet juli 30, 2013 kl. 21:12

    I read this article completely on the topic of the resemblance of most up-to-date and earlier
    technologies, it’s amazing article.

  5. 5 www.naturalbeautyformulas.com august 7, 2013 kl. 06:05

    I’m not sure where you’re getting your info, but great topic.
    I needs to spend some time learning much more
    or understanding more. Thanks for fantastic info I was looking
    for this information for my mission.

  6. 6 nutritional supplement manufacturers august 16, 2013 kl. 09:31

    Howdy, i read your blog from time to time and i own a
    similar one and i was just curious if you get a lot
    of spam comments? If so how do you protect against it, any plugin or anything you can suggest?
    I get so much lately it’s driving me mad so any support is very much appreciated.


  1. 1 Sadahatama Obamage Trackback til februar 17, 2016 kl. 09:52

Skriv et svar

Over Floden HQ

overflodenx

Fahrenheit Corner


