KOM HJEM: Cover

Ovenstående er omslaget til min nye tegneserie Kom hjem, der udkommer den 15. maj fra forlaget Rosinante. Det er udtænkt af mig selv og min faaan-tas-tisk dygtige makker, Frederik Storm (til daglig designkonge på Politiken). Jeg har endnu til gode at se den partiallakerede udgave (har kun set trykarket, bogen kommer først fra indbinderen 1. maj), og jeg har heller ikke set det aftagelige orange mavebælte. Men det er meningen at det skal se ud som ovenfor, 7-9-13.

Klikker du på omslaget, dukker en lidt større udgave frem – så bliver de to meget smigrende blurps læsbare, de er signeret supermenneskerne Anders Morgenthaler og Sissel-Jo Gazan, en stor, stor tak til dem for at lægge navn til …

Thomas Thorhauge

0 Responses to “KOM HJEM: Cover”



  1. Skriv en kommentar

Skriv et svar

Over Floden HQ

overflodenx

Fahrenheit Corner


