John!

Mit igangværende graphic novel-projekt har ingen titel udover ‘John’. Jeg begyndte at tegne på et tyndt manuskript for halvandet år siden. 15 sider blev det hurtigt til, før jeg skrev manuskriptet om. Derfor måtte de 15 sider kasseres, da jeg startede forfra for et halvt år siden. Her er de tre første, spæde – og altså nu kasserede – forsøgssider til ‘John’.
jfk
john001
john002
john003

5 Responses to “John!”


  1. 1 overfloden maj 10, 2009 kl. 12:53

    Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvorfor du kasserede de ovenstående sider. Men det ser rigtig fedt ud.

    Miwer

  2. 2 overfloden maj 10, 2009 kl. 13:17

    På den anden side. Hvis jeg nu lige kunne overkomme at læse den tilhørende tekst til ovenstående billeder ordenligt, kunne det være at jeg forstod hvorfor du kasserede siderne😦

    Miwer

    • 3 overfloden maj 10, 2009 kl. 16:18

      Jeg har ikke ondt af at kassere siderne. For det første fordi manuskriptet er lavet om. OG fordi jeg simpelt hen nu tegner det hele lidt anderledes – måske tør jeg næsten sige, at jeg er blevet en bedre tegner på halvandet år…
      jfk

  3. 4 Steffen P. Maarup maj 11, 2009 kl. 07:25

    Men kan I ikke lige gå ind og rette i wordpress-koden? Der står konsekvent “Forsæt læsning” ved de lange indlæg.


Skriv et svar

Over Floden HQ

overflodenx

Fahrenheit Corner


