Foxtrot! (opdateret)

Lige en reminder: Foxtrot nr. 1 udkommer i dag og kan købes ved henvendelse til forlaget eller hos bl.a. Fantask, Faraos Cigarer og butik CMYK på Nørrebro. Smagsprøver her og her. Coveret ser sådan her ud (det gule er et mavebælte):

foxtrot_et_bog

jfk

6 Responses to “Foxtrot! (opdateret)”


  1. 1 Cav Bøgelund maj 24, 2009 kl. 08:42

    Fåååårk, jeg glæder mig!🙂

  2. 2 Søren Mosdal maj 27, 2009 kl. 00:32

    Vil den vaere at finde i Comics Exchange i Knoxville, eller gemmer du en til mig, Soren m?

  3. 3 JFK maj 27, 2009 kl. 06:44

    Jeg har desvære ikke hørt om, at de har bestilt den hjem i Knoxville – de ignorater! Jeg skal nok gemme nogle.

  4. 4 Jan Solheim maj 27, 2009 kl. 15:36

    vil den være at finde i Fantask?

    -glæder mig!

    -Solheim.

  5. 5 JFK maj 27, 2009 kl. 16:43

    Ja, Fantask og Cigarerne har ifølge Paw købt hver en portion.
    jfk

  6. 6 FZA juni 2, 2009 kl. 07:51

    Jeg tager i CMYK på torsdag !


Skriv et svar

Over Floden HQ

overflodenx

Fahrenheit Corner


