Jeg Har Altid Været Her Før #1

Bukhave_Johnny_Connie_thomas

Her er pladecoveret til Jeg Har Altid Været Her Før, som snart udkommer på 10 tommer blå vinyl.

På side A synger Johnny Connie Thomas Roky Ericksons sang I Have Always Been Here Before oversat til dansk af Casper F. Olsen og på side B synger Asger Rosenberg Eden Ahbez’ sang Nature Boy og Johnny Connie Thomas fremfører en Eden Ahbez tekst. Blandt musikerne er Peter Peter, Peter Kyed, Andreas Hauer-Jensen og mange flere. Pladen er produceret af Peter Peter og Peter Kyed.

…ja, og så har jeg tegnet et cover til den.

Jeg vender tilbage med flere oplysninger snart!

-Simon Bukhave

1 Response to “Jeg Har Altid Været Her Før #1”


  1. 1 Benni Bødker september 24, 2009 kl. 17:33

    Ho, ho, det ser fame fedt ud. Det lyder som en plade der er godt udknaldet, men hvis vinylen skulle være for tung at have med at gøre, burde coveret alene være grund nok til at investere i sagen!


Skriv et svar

Over Floden HQ

overflodenx

Fahrenheit Corner


