I øvrigt mener jeg, Babylon bør smadres!

Ups! Lang tid siden jeg har blogget, det er lidt noget rod, men en af de ting der ligger på tegnebordet, som er semifærdige, er De 7 nøgler bind 5 igen igen af Benni Bødker igen igen, og så er det Gyldendal der udgiver.


Denne gang er det Babylon det går ud over, og nu håber jeg ikke jeg tager munden for fuld, hvis jeg siger at der ikke er sten på sten tilbage, når Tiamat har pulveriseret det hele. Tiamat, dæmonen forstås. Ja, det er ham på billedet. Det er måske ikke umiddelbart helt tydeligt, det kan skyldes at hovedet vender nedad ( det er til venstre lige over Babelstårnet ), halen slår en über krølle ( Tiamat havde en hale ifølge gamle Babylonske relieffer ) og fucker derved læsbarheden betragteligt op, og for at det ikke skal være løgn, får man monstrets næve lige i synet, helt 3-D. Hvis det ikke giver voldsomt meget mening første gang, så bare vent til det får Thomas T´s farvelægning på, så klarer det nok op!
Mårdøn

1 Response to “I øvrigt mener jeg, Babylon bør smadres!”


  1. 1 Benni Bødker november 20, 2009 kl. 17:17

    Og jeg mener, at enhver tegning, der kræver en forklaring om “til venstre lige over Babelstårnet” af princip er fantastisk.
    Jeg var ude på en skole i et sted i Jylland forleden og fortælle om bl.a. De 7 nøgler og lovede en gravalvorlig dreng, der hev fat i mig, inden jeg gik, at hilse tegneren og sige, “at han er virkelig god”. Det er jeg sådan set enig i!
    Benni


Skriv et svar

Over Floden HQ

overflodenx

Fahrenheit Corner


