Jeg Har Altid Været Her Før #2





Så er den kommet fra tryk!
Den lyder fantastisk og er også blevet sindssygt flot at se på, synes jeg selv.
Takket være Nis Bysted (som har lavet layout) og Peter Peter er coveret trykt på gråt karton, hvilket giver farverne en flot mørk tone (det kan godt være svært at se på disse PhotoBooth-billeder, men det passer).
Og den gennemsigtige mørkeblå vinyl står perfekt til resten af indpakningen
…. og, som alle ved, er 10 tommer det flotteste vinylplade format der findes.
For de, som ikke lige ved, hvad det her handler om, vil jeg lige gentage, hvad jeg tidligere har skrevet her:

På side A synger Johnny Connie Thomas Roky Ericksons sang I Have Always Been Here Before oversat til dansk af Casper F. Olsen og på side B synger Asger Rosenberg Eden Ahbez’ sang Nature Boy og Johnny Connie Thomas fremfører en Eden Ahbez tekst. Blandt musikerne er Peter Peter, Peter Kyed, Andreas Hauer-Jensen og mange flere. Pladen er produceret af Peter Peter og Peter Kyed.

Den er ikke ude i butikkerne endnu, men fra slutningen af denne måned vil man kunne købe den hos udvalgte pladebutikker i København. Jeg vender lige tilbage, når jeg ved præcis hvilke butikker og hvad den koster. Der er kun trykt 300 eksemplarer, så hold øje med bloggen her og vær parat til at spæne hen til den nærmeste butik.
-Simon Bukhave

2 Responses to “Jeg Har Altid Været Her Før #2”


  1. 1 Denniz januar 6, 2010 kl. 10:13

    Sikke noget Charles Burns-rip off! Og hvem er ham med de store buskede øjenbryn omme bag ved?

  2. 2 Hans Engell januar 7, 2010 kl. 03:45

    Det er da Jonathan Pryce. Det kan enhver da se
    Denniz. Du er da bare også så ung!..

    Hans Engell


Skriv et svar

Over Floden HQ

overflodenx

Fahrenheit Corner


