Komiks.dk – fredag: Prisuddeling!

Frederik Emil Høyer-Christensen aka Fonzi74 lå på lur med sit kamera, da linselusene flagrede i Øksnehallens hal 55 i fredags. Over Flodens egen Thomas T vandt prisen for “Bedste danske tegneserieudgivelse”, Søren blev truet med tæsk af en svensker, Johan blev hånet og meget mere. Tjek Fonzis store album her.

3 Responses to “Komiks.dk – fredag: Prisuddeling!”


  1. 1 Johan F. Krarup maj 25, 2010 kl. 17:54

    Den der svensker truede altså også Cav og mig og en hel masse andre med tæsk. Men han var så fuld, at selv min 9-årige datter kunne have taget ham ud.
    jfk

  2. 2 overfloden maj 25, 2010 kl. 18:23

    Svenskeren bød fessoren og ikke mig op til dans – jeg havde naturligvis lagt ham ned på stedet!
    SMo

  3. 3 FZA maj 25, 2010 kl. 20:54

    Jeg var bange! I 10 sekunder … og lidt til. Det var først senere jeg blev til en “badass”.


Skriv et svar

Over Floden HQ

overflodenx

Fahrenheit Corner


