Skønlitteratur på P1, nu med tegneserier

Signe_Parkins
Nanna Mogensen og Klaus Rothstein har produceret et glimrende program om nye tendenser indenfor tegneserien, som bl.a. byder på interviews med Chris Ware, Signe Parkins, Dennis Gade Kofod og mig selv. Jeg siger nogle ret vanvittige ting, som jeg burde have formuleret anderledes, men interviewet faldt under Komiks.dk, på et tidspunkt hvor jeg hverken havde spist, drukket, sovet eller tænkt, såeh… øhh. Jaja, sådan er det…

Hør det her.

/tt–

(Ovenfor: tegning af Signe Parkins)

4 Responses to “Skønlitteratur på P1, nu med tegneserier”


  1. 1 FZA juni 8, 2010 kl. 14:39

    Vanvittige ting !!?!! Lyder spændende… á la “faktisk er Frank Madsen min mentor”…

    FZA ville have syntes godt om dette

  2. 2 overfloden juni 8, 2010 kl. 17:40

    Ja,jo, vanvittig g vanvittig… Det er bare sådan noget med at min diller er større end din diller, det er ret fjollet, men værterne kunne åbenbart så godt lide vinklen, at de knaldede det værste citat ind i starten af udsendelsen som teaser… Hihi. De kunne lide dette.

  3. 3 Diana Jensen juni 9, 2010 kl. 12:48

    Tegneserie diller!

    Diana kan lide dette… 24/7.

  4. 4 Denniz juni 9, 2010 kl. 12:53

    Har hørt P1 for første gang i mit liv.
    Overdrevet kedeligt. Bare en masse gamle mænd der snakker om en masse kedelige ting.
    Men Thomas Torhauge er er pænt nice i det der interwiev.

    Kan godt lide dette

    Knuz Denniz


Skriv et svar

Over Floden HQ

overflodenx

Fahrenheit Corner


