Nye flotte kasketter

lorry_thorhauge

Her til aften havde jeg æren af at deltage i et næsten 6 minutters langt indslag (her)om graphic novels i tv-2 Lorry, sammen med Rikke Bakman (der har lavet årets tegneserie Glimt) og anmelder og forfatter Benni Bødker. Trods min deltagelse var det et virkelig solidt indslag (thumbs up, Lorry!), men den største fornøjelse var nok at blive upgradet til forfatter og kunstmaler. Tak!

6 Responses to “Nye flotte kasketter”


  1. 1 Frank Fiztel januar 13, 2011 kl. 13:33

    Prøver alle tegnere at ligne Tin Tin??? Hold kæft hvor ser du dum ud du knepper dine forældre!!!

  2. 2 simon bkhave januar 13, 2011 kl. 13:36

    Thomas, det er jo mit skrivebord du står foran? Du må forstå at man ikke bliver James Dean af at gå med hans læderjakke. JEg synes det er flovt for dig, at du sådan prøver at gøre dig til på min integritets bekostning. Tag i det mindste Mårdøns skrivebord, næste gang TV2 Lorry vil lave fjernesyn fra tegnestuen!

  3. 3 søren m januar 13, 2011 kl. 14:02

    Jeg vil osse i TV2 Lorry, men helst brunch, det ser jeg hver formiddag.

  4. 4 Dennis januar 13, 2011 kl. 14:07

    Det er amatøragtigt, når man kan se en t-shirt stikke op fra skjortekraven, Thorhauge. Du må vist til at stramme dig an. Du ser også mere rynket og halvfed ud, end for bare kort tid siden. Motion. Sund kost. Studer nyttige opfindelser. Læs en bred vifte af bøger. Kom nu, mand, OP PÅ HESTEN!

  5. 5 Hans Engell januar 13, 2011 kl. 17:33

    Thorhauges dage som leder er talte. Tilliden til ham er ligger i ruiner, efter det pinagtig forløb med fadæse efter fadæse. Ingen siger det højt, men mine kilder i miljøet peger entydigt på et borgmesterskifte, og det kommer til at ske indenfor få dage, måske timer. Spørgsmålet er, om Thorhauge kan tilsidesætte sin notoriske forfængelighed, og uselvisk hjælpe Planet Comics videre uden for mange risikable gnidninger, eller om han vil hive så meget med sig faldet som muligt. Kun Thorhauge selv kender det svar, men presset på ham er hårdere end nogensinde, så snart er vi andre også meget klogere.

  6. 6 Hans Engell januar 20, 2011 kl. 17:26

    RALF!


Skriv et svar

Over Floden HQ

overflodenx

Fahrenheit Corner


