Enter Jasper!



/
/

Efter 14 måneder er min stribe i Politiken, True Story, slut. Det var skideskægt, men også et virkeligt krævende koncept (for mig, men sikkert også for mange læsere…). Jeg har nu startet en ny stribe, der hedder “Jasper laver en film”, som er mindre avanceret, mindre eksperimenterende og mere lige til, simpelthen en klassisk “stribe”-serie. Jeg glæder mig til for alvor at få hul på Jaspers verden, men det kommer til at gå lidt langsomt, da det fortsat er en stribe på ugebasis. Men altså, tag godt i mod Jasper, som det fremgår, har han visse udfordringer… og husk! Det er i det fortræffelige dagblad Politikens superstærke Filmsektion, at man hver torsdag finder Jasper.

(Klik på striberne for at få dem i læsbar størrelse)

/tt–

0 Responses to “Enter Jasper!”



  1. Skriv en kommentar

Skriv et svar

Over Floden HQ

overflodenx

Fahrenheit Corner


